week 1 - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Manon Horvers - WaarBenJij.nu week 1 - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Manon Horvers - WaarBenJij.nu

week 1

Blijf op de hoogte en volg Manon

25 Augustus 2012 | Nederland, Harderwijk

Hallo allemaal,

Ik heb een super eerste week gehad.
Op maandag mocht ik door het park gaan lopen en alle shows gaan bekijken. Ik ben ook 2 keer in de koepel naar mijn lievelingsshow geweest, de Droomwens.

Toen ik voor de eerste keer naar binnen liep en was gaan zitten begon het me echt door te dringen: ik zit mijn lievelingsshow te kijken op de dag dat mijn wens uit komt. Ik heb ook bijna de hele show de tranen in mijn ogen staan.

De rest van de dag heb ik niets anders gedaan dan van show naar show gelopen. Ik heb maar 2 keer een half uur gehad dat ik geen show aan het kijken was. Ik ben toen naar een winkeltje gegaan en heb daar vanalles ingekocht; een dvd van de Droomwens, een dvd van orka Morgan, een pet van ' I love dolfijn '.

De rest van de week heb ik daar gewerkt. Hier mag ik helaas niets over vertellen, want dan wordt ik ontslagen. Dit kan altijd tegen het Dolfinarium gebruikt worden. Daarom zal in deze verslagen niets over het werk of de dieren vermeld worden. Ik vind het wel jammer, maar begrijp het wel.

Ik vind het heerlijk om daar te werken en heb het erg naar mijn zin. Ook in Putten waar ik logeer, heb ik heb erg naar mijn zin. Leuke kamer en leuke mensen.

Donderdagavond ben ik voor het eerst alleen van Harderwijk naar huis gekomen. Ik moest namelijk op vrijdag naar school voor informatie. Het reizen ging erg goed. Ik had geen problemen en was rond 21.00 thuis. Het is erg lekker om een weekendje thuis te zijn. Zondagavond vertrek ik weer richting Putten, zodat ik maandag weer kan beginnen.

Als je meer wilt weten waar ik werk en iets over de dieren wilt weten, kijk dan op www.sosdolfijn.nl.

Groetjes Manon

  • 25 Augustus 2012 - 18:35

    Mam:

    Hé Manon,

    zo zie je wel dat niet alle dromen bedrog zijn....Geniet er van want voor je het weet is het november.
    groetjes, mam

  • 26 Augustus 2012 - 22:35

    Jeanne Horvers:

    Manon wat leuk dat je het zo goed naar je zin hebt. Vooral omdat je dit altijd al gewild hebt.
    Wij volgen je op je side. Weer een fijne week voor je in Harderwijk.
    Jeanne

  • 28 Augustus 2012 - 15:21

    Harrie Van Hout:

    Hoi Manon,

    Mag je nog een dagje iemand uitnodigigen om alle shows te gaan bekijken... ik wil wel haha. Lijkt me daar een superleuke stage en goed om te lezen dat je het naar je zin hebt.

    Groetjes
    Harrie

  • 28 Augustus 2012 - 18:22

    Manon:

    Hallo Jeanne (en marianne) en Harrie (en Lilian),

    Leuke berichtjes.
    Het is hier erg lekker werken en wonen.
    Helaas heb ik geen dag meer dat ik vrij door het park mag lopen.

    Groetjes Manon

  • 29 Augustus 2012 - 10:03

    May:

    zo te zien heb je het goed naar je zin. S6

  • 30 Augustus 2012 - 13:46

    Pap:

    Hoi Manon,

    Leuk te zien dat je al van diverse mensen berichten krijgt

    Groetjes Piepa

  • 17 September 2012 - 06:16

    Jeroen:

    nog hiel veul plezeer doa en maak ut doa mer leuk
    gr je broer(tje)

  • 17 September 2012 - 15:30

    Mam:

    Hé meisje,

    ja, de tijd vliegt als je het naar je zin hebt maar geniet van iedere dag.
    Pas op voor kastjes en water in je laarzen.
    Ik zou ook wel eens zo verwend willen worden zoals die beestjes.
    Schoon water en iedere dag lekkere visjes en dan ook nog al die knuffels.
    groetjes, mam

  • 21 September 2012 - 21:46

    Jeanne Horvers:

    Hoi Manon

    Alles goed lees ik. Ruby is wel jaloers op die beestjes bij jou!!!
    We bellen je nog
    Groeten Marianne, Jeanne, Ruby en Lobke natuurlijk....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Harderwijk

Dolfinarium

droomstage in het Dolfinarium

Recente Reisverslagen:

20 November 2012

Als weer 2 weken klaar met stage

28 Oktober 2012

nog 2 weken

15 September 2012

week 2, 3 en 4

25 Augustus 2012

week 1

16 Augustus 2012

nog 4 dagen
Manon

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 5162

Voorgaande reizen:

27 Februari 2016 - 22 Juli 2016

Goes

05 Februari 2016 - 21 Februari 2016

Zuid-afrika

11 April 2015 - 24 April 2015

Spanje reis

02 Mei 2013 - 17 Mei 2013

Californië

19 Augustus 2012 - 09 November 2012

Dolfinarium

Landen bezocht: