nog 2 weken - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Manon Horvers - WaarBenJij.nu nog 2 weken - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Manon Horvers - WaarBenJij.nu

nog 2 weken

Blijf op de hoogte en volg Manon

28 Oktober 2012 | Nederland, Harderwijk

Helaas zit mijn stage er weer bijna op.
Ik heb echt een SUPER tijd gehad en heb het erg naar mijn zin.
Deze stage ga ik dan ook NOOIT vergeten.

Op mijn kamer in Putten is het ook gezellig.
Ik krijg elke dag iets lekkers te eten.
Dat is elke dag weer een verassing.

Ik ga nog niet denken aan het einde, maar lekker genieten van elke dag die ik nog heb.

Groetjes Manon

  • 29 Oktober 2012 - 10:16

    Pap:

    Hoi meiske,
    Goede instelling geniet van de tijd die je er nog kunt zijn samen met je vriendjes.

  • 29 Oktober 2012 - 10:17

    Flappie:

    heey nonam,

    maak der nog een leuke tijd vn en zkr niet denke aan het eind.....nog veel plezier en tot donderdag

    gr flap

  • 30 Oktober 2012 - 09:10

    Jeanne:

    Hoi Manon
    Was gezellie gisteren in Harderwijk. heb nog hele fijne dagen.
    We zien elkaar snel doei

  • 03 November 2012 - 22:11

    May:

    heej Manon,
    Nou schiet het dus echt op,nog 1 weekje.
    Geniet er nog lekker van en heel veel plezier in je laatste week

  • 04 November 2012 - 17:13

    Pap:

    Hoi Manon

    Je laatste week!
    Maak er een top week van.
    Geniet van de twee schatjes van bruinvissen.
    Ook zij sullen jou gaan missen.

  • 10 November 2012 - 09:19

    Susanne Heesen:

    Dag Manon,

    Wat jammer dat het er al op zit voor je! De tijd is gevlogen!!
    Dat gebeurt des te sneller als je het zo naar je zin hebt! Wat leuk om je verslagen te lezen!

    Ik hoop dat deze stage voor jou een opstap is naar uiteindelijk er tussen komen in Harderwijk om er te werken!

    Geniet van alle mooie herinneringen en een goede verhuizing weer terug naar huis!

    Veel groetjes,
    Susanne

  • 05 Maart 2013 - 17:16

    Mieke Jacobs:

    Hallo Manon,

    Leuk om je ervaringen te lezen die je tijdens je stage hebt beleefd. Mijn dochter gaat in november '13 ook stage lopen bij het Dolfinarium en ook voor haar is dat een droombaan! Ze heeft inmiddels een lijst ontvangen met verblijfadressen en heeft contact gehad met een adres is Putten. Misschien is dat hetzelfde onderkomen als waar jij hebt vertoefd? De eigenaresse heet D. R. (alleen de initialen genotterd i.v.m. de privacy). Als het om hetzelfde adres gaat zou ik je graag een aantal vragen willen stellen, vind je dat okee?
    Graag zou ik een reactie van je krijgen en misschien heb je nog tips? Alvast bedankt!

    ps ik zag dat je in Roermond woont? Dan wonen we niet zo ver bij je vandaan. (Maasbree).

    Gr. Mieke Jacobs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Harderwijk

Dolfinarium

droomstage in het Dolfinarium

Recente Reisverslagen:

20 November 2012

Als weer 2 weken klaar met stage

28 Oktober 2012

nog 2 weken

15 September 2012

week 2, 3 en 4

25 Augustus 2012

week 1

16 Augustus 2012

nog 4 dagen
Manon

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 5146

Voorgaande reizen:

27 Februari 2016 - 22 Juli 2016

Goes

05 Februari 2016 - 21 Februari 2016

Zuid-afrika

11 April 2015 - 24 April 2015

Spanje reis

02 Mei 2013 - 17 Mei 2013

Californië

19 Augustus 2012 - 09 November 2012

Dolfinarium

Landen bezocht: